Kedves Partnerünk!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével.
Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől! Bejelentkezés Üzenet elrejtése Ne mutasd többet!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével.
Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől! Bejelentkezés Üzenet elrejtése Ne mutasd többet!
Az első 50 év...2016-06-01
Szinte valamennyi termék, amit a környezetünkben magunk körül látunk promóciós cikk vagy maga a termék, amelyen látható egy márka logója. A legtöbb használati cikk alkalmas reklámajándékozásra - azaz egy brand marketingezésére - még akkor is, ha saját márkája van. De honnan ered a gondolat, hogy saját termékünktől vagy szolgáltatásunktól független, egyéb produktumon helyezzük el az üzenetünket, logónkat és ezt dugjuk a fogyasztóink orra alá, ezzel növeljük a márkaismertségünket? Továbbmegyek: a fogyasztóink még örüljenek is ennek a reklámnak és önszántukból hazavigyék magukkal a mi reklámunkat. (lásd korábbi blogbejegyzésünket a különböző reklámfajták elfogadottságáról)A reklámajándék iparág az utóbbi 40-50 évben robbant, de van egy mélyen gyökerező története, amely sokkal régebbre nyúlik vissza: az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban kezdődött a sztori.
Az első ismert promóciós terméket kifejezetten reklámszándékkal az USA-ban alkalmazták, ezek gombok voltak, melyeket George Washington elnök hivatalba lépésekor, 1789-ben készítettek. Arra, hogy a promóciós termékekből business-t lehet csinálni Ohio-ban jött rá egy újságkiadó az 1880-as években, aki felkereste a helyi cipőbolt tulajdonosát azzal az ötlettel, hogy a cipőstáskákra rányomtatná - az újságok nyomása közötti szabad kapacitásával - a cipőbolt nevét, hogy így reklámozzák azt.
Később jöttek rá, hogy az évente újra és újra szükséges termékeken, pl. a naptárokon praktikus dolog reklámot elhelyezni. A következő kört a kártyatartók, sapkák, kötények jelentették.
Az 1900-as évek elejére az iparág - 12 cég részvételével - létrehozta az első szakmai szövetséget, ez lett a Promotion Products Association International (PPAI), mely a mai napig létező szervezet, majd 1956-ban alakult meg az IGC, melynek a Golding is tagja.
E szervezetek tevékenységének köszönhetően, és a piacok növekvő márka- és reklámtudatossága okozta, hogy a 70-es években már rengeteg cég alkalmazta marketingjében a promóciós termékeket, hogy így növeljék a vállalati identitást és nyomják a márkájukat a nyilvánosság felé.
A növekvő termékkínálat miatt az 1980-as években adták ki az első reklámajándék katalógusokat és azóta is ez bizonyult a legéletképesebb módszernek termékkínálatunk bemutatására.
Mit hoz a jövő? Szükségesek-e még a katalógusok vagy elegendő a termékek webáruházban történő bemutatása? Ha igen meddig fogunk még katalógust szerkeszteni, nyomtatni, postázni?
Ön lapozgat még katalógust?
Örömmel várjuk a véleményét, hogy a vásárlási döntéseiben szerepet játszik-e az, hogy egy reklámajándék forgalmazó cég rendelkezik katalógussal vagy nem.