Kedves Partnerünk!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével.
Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől! Bejelentkezés Üzenet elrejtése Ne mutasd többet!

BLOG

A nagy anyagpara 2. rész - A feldolgozás, avagy pólócsavar2021.06.07

Textileket osztályozhatjuk feldolgozás alapján is. Ennek alapján egy anyag lehet kötött, szövött és az utóbbi évtizedekben a "nemszőtt" textíliából készült termékek is megjelentek a kínálatunkban. Kötött anyagok:Jersey (dzsörzé) kötés: az a kötésfajta, amit kézimunkaként először megtanulunk: egyik… [Részletek: A nagy anyagpara 2. rész - A feldolgozás, avagy pólócsavar]

Régi - új játékos olasz pályáról2021.05.31

Az 1970-es évek elején a Stilolinea volt az első olyan tollgyártó cég, amely a tollakat kifejezetten promóciós eszközként kezdte hirdetni. A Stilolinea ma az egyik leghíresebb európai tollmárka, amely kiváló minőségéről ismert. A Stilolinea golyóstollak - köszönhetően hosszú élettartamú… [Részletek: Régi - új játékos olasz pályáról]

Egy strandlabda két élete2021.05.28

Nyakunkon a karácsony... Na jó, ne pánikoljunk, még éppen nem. De itt az ideje megrendelni a nyári rendezvényekre a vásárlásösztönző, lojalitást erősítő, márkahűséget támogató, hasznos és/vagy szórakoztató ajándékokat. A vízparti összejövetelekre, táborokba, fesztiválokra kézenfekvő ajándék a… [Részletek: Egy strandlabda két élete]

Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 3. rész2021.05.24

Milyen kellékek, ajándékok szerezhetőek be reklámajándékos cégektől ?A kínálatunkban található termékek nem csak funkcionálisan teljesítik a kiskereskedelmi forgalomban is kapható árukkal szemben támasztott feltételeket, hanem egyben reklámhordozó felületként is szolgálnak. Rajtuk/velük együtt… [Részletek: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 3. rész]

Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 2. rész2021.05.17

Logó- és látványtervezés, technikai megvalósítások A látványelemek megtervezése külön szakértelmet igényel és nyomdai alapismeretek is szükségesek a megvalósítható kreatív tervezéséhez. Amikor a rendezvény grafikai elemeit terveztetjük, akkor gondoljunk a nyomandó színek számára, annak a különböző… [Részletek: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 2. rész]

Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 1. rész2021.05.11

Költségek, szállítási határidő, tervezésVessük bele magunkat a személyes találkozók, rendezvények, konferenciák világába! Hogyan látjuk mi, reklámajándékosok a rendezvények ajándékozással kapcsolatos kérdéseit és kellékszükségleteit? Minden rendezvény a költségek tervezésével kezdődik. Az… [Részletek: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 1. rész]

Kapcsolatokat SzÉpítünk otthon és az irodában2021.04.15

Sokakban felmerül a kérdés a koronavírus-járvány elhúzódása miatt, hogy mikor térhetünk vissza teljes munkaidőben az irodákba. Amíg ez megtörténik, marad a "hibrid" munkavégzés, amely új kihívásokat tartogat a munkáltatóknak és a munkavállalóknak egyaránt. Mi az előnye az irodai munkának és mi az… [Részletek: Kapcsolatokat SzÉpítünk otthon és az irodában]

A nagy anyagpara 1. rész - Alapanyagok2021.04.08

A promóciós ruházatok kiválasztásához szeretnénk segítséget nyújtani az alapanyagok áttekintésével. Kínálatunkban az alábbi alapanyagokból előállított pólók, piképólók, dzsekik, pulóverek, ingek fordulnak elő.1. pamut:Természetes, kellemes viselet, könnyen gyűrődik, és fakul, de jó a nedvszívó… [Részletek: A nagy anyagpara 1. rész - Alapanyagok]

Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről2020.10.21

Partnereink egyre gyakrabban keresnek meg bennünket azzal, hogy a vírushelyzet miatt online tartott konferenciájuk "virtuális résztvevőinek”, vagy az elmaradt személyes találkozók / kiállítások / céges rendezvények "részt nem vevőinek” tudnánk-e névre szóló csomagban (cégük nevében)… [Részletek: Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről]

3 koronás reklámajándék ötlet 2020.04.09

Válságos időkben más szempontból kell átgondolnunk, hogy kinek, mire van szüksége, mi a marketing szerepe az emberek életében. Egy pár éve végzett (AC Nielsen) kutatásunk szerint a reklámajándék a marketingnek azon szelete, amit az emberek szívesen és örömmel fogadnak minden más reklámozási móddal… [Részletek: 3 koronás reklámajándék ötlet ]

1 / 5

Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2021

Present Perfect reklámajándék kollekció, webáruház


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2021
Kapcsolatokat SzÉpítünk!

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

PHP: 0.091s | SQL: 0,005s | 2021-06-20 05:01:26