Kedves Partnerünk!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével.
Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől! Bejelentkezés Üzenet elrejtése Ne mutasd többet!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével.
Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől! Bejelentkezés Üzenet elrejtése Ne mutasd többet!
6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást2015-11-04
1. NE készíttessünk reklámtollat, hanem az ügyfélszolgálatunkon vegyes - lehetőleg a dolgozók otthonról hozott -, törött klipszes tollaival írassuk a kollégákat, ügyfeleket.2. NE öltöztessük formaruhába a front office-t, raktárat, sofőröket. Koptassák a saját ruhájukat, jelenjenek meg az ügyfelek előtt vegyes színekben, semmiképpen ne tükrözzék cégünk arculatát.
3. NE ajándékozzunk a kiemelt ügyfeleknek prémium ajándékot sem karácsonykor, sem máskor. Amikor meglátogatjuk őket, csak mondjuk azt, hogy Helló! :)
4. NE készíttessünk céges rendezvényre búcsúajándékot, jobb, ha elfelejtenek bennünket és a rendezvényt.
5. NE készítsünk ki emblémázott jegyzettömböt, filléres golyóstollat, konferenciatáskába az írásos anyagokat, ha konferenciát, szimpoziont tartunk a partnereknek, úgyis csak egy lesz a sok közül.
6. NE adjunk a dolgozóinknak sem ajándékot semmilyen alkalommal, úgysem hálálják meg. A belső PR felesleges, nem kellenek a lojális dolgozók, majd jön helyettük más.
IGEN! EZ EGY VICC VOLT, AMIN SENKI NEM NEVETETT, mert sajnos erre mindre költenünk kell, mert a reklámajándék - és minden, amit ebbe a kategóriába sorolunk - nem költség, hanem befektetés.