Tarantino és a szóróajándék2015-04-10
Tarantinot nem a marketing tudása miatt szeretjük, de lehet, hogy emiatt ismerjük. Minden bizonnyal ő is tudja, hogy egy cég a reklámjaiban / reklámjaitól él. Ha elénk áll egy szimpatikus fiatalember egy névjegykártyával, egy soha nem hallott nevű cég képviseletében, aminek semmi nyoma az interneten, tömegmédiában, közterület-reklámokon, akkor hajlamosak vagyunk kételkedni a cégéről szóló nagyívű prezentációban. A reklámokkal tesszük ismertté termékünket, szolgáltatásunkat, örömmel fogadottá értékesítőnket, hitelessé nevünket. Miért gondolom, hogy mindezzel Tarantino is tisztában van? Most éppen azért, mert egyik kollégánk a Jackie Brown újranézése közben felfigyelt egy töredék másodpercnyi snittre (2 óra 1 perc 50 mp körül), amelyben a címszereplő beül Max Cherry óvadékügynök íróasztala mögé és a pisztoly fiókból történő előrántását gyakorolja. A cég profilja miatt a pisztoly az íróasztali felszerelés része, csakúgy, mint a műanyag reklámgolyóstoll a Cherry Bail iroda egyszínes logójával, tamponnyomással emblémázva, valamint a fejléces papír, melyen a cég szlogenje is látható: "Integrity in Service" és a szolgáltatással kapcsolatos tudnivalók. Nem beszélem bele, hogy a pisztollyal a jó marketing célzásra utalt. :)


Nem tudom kihagyni, hogy ide nem idézzem, hogy mi olvasható a pisztoly alatt, fejjel lefelé a céges papíron.
Ha nem jelensz meg, annak csak három (félreértések elkerülése végett: 3) oka lehet:
1.Kórházban vagy!!
2.Börtönben vagy!!
3.Halott vagy!!
(Felkiáltójelek száma nem 1 és nem 3!!)
Ügyeljünk a részletekre!!
5.0 átlag
995 vélemény alapján
995 vélemény alapján
100% magyar
családi vállalat
családi vállalat
Tanúsított
termékkínálat
termékkínálat
ISO 9001:2015
2003 óta
2003 óta
Emissziómentes
irodaépület
irodaépület
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!