Kedves Partnerünk!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit
valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével. Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől!BejelentkezésÜzenet elrejtéseNe mutasd többet!
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb)
az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni
őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a
célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell
tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk,
akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy
sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a
márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát
használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor
sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok
- mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg
nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy
iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten,
baseballsapkán stb.
Ahogy beköszönt a nyár, vele együtt megérkezik a fesztiválok, szabadtéri rendezvények és nyári események pezsgő időszaka is. Ilyenkor minden cég számára kiváló lehetőség nyílik arra, hogy…
Az online marketingfelületek robbanásszerű fejlődésével egyre több cég fektet hatalmas összegeket online hirdetésekbe, social media kampányokba, influencer marketingbe. De vajon elég-e ez ahhoz, hogy…
Profi megjelenés, egységes arculat - Amikor belépünk egy irodába, egy raktárba vagy találkozunk egy cég képviselőjével egy kiállításon, az első benyomásunk nagyban függ az ott viselt öltözékektől.…
A munkáltatói márkaépítés jelentősége egyre növekszik a mai, versenyző munkaerőpiacon. A cégeknek nemcsak a termékeik és szolgáltatásaik minőségével kell kiemelkedniük, hanem azzal is, hogy vonzó…
Mit jelent a márkaismertség és miért fontos?A márkaismertség azt jelenti, hogy a célcsoportod ismeri, felismeri, és megjegyzi a céged által épített márkát, terméket vagy szolgáltatást. A…
Az ügyfélajándékok nemcsak a hálát fejezik ki, de kiváló marketingeszközként is szolgálhatnak. Egy jól megválasztott ajándék tartós emléket hagy, és erősíti a céges kapcsolatokat. Az ajándék a…
A céges ajándékcsomag nagyszerű módja annak, hogy megbecsülésedet kifejezd a kollégák felé, miközben PR és marketing célokat is szolgál. Egy jól összeállított csomag nemcsak örömet okoz, hanem növeli…
Mikor érdemes elkezdeni a céges karácsonyi ajándék ötletek összegyűjtését, ha idén kapkodás nélkül szeretnél felkészülni az ünnepi szezonra? Milyen szempontokat érdemes átgondondolni, és mire ügyelj,…
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.
Cégünk nagykereskedés, csak cégeket és közületeket szolgálunk ki. A minimális rendelési értékhatár nettó 25 000 Ft.
Keresés a termékek cikkszámában, nevében, leírásában.