A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb)
az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni
őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a
célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell
tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk,
akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy
sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a
márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát
használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor
sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok
- mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg
nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy
iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten,
baseballsapkán stb.
5.0 átlag 1023 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.