A hasznos reklámajándék2020-01-21


A promóciós cikkek hatékony eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott iparág szereplői számára, nem fogják elérni a hosszantartó reklámhatást. Gondolkozzunk el: szem előtt tartottuk-e eddig az iparági különbségeket a reklámajándék kiválasztása során?
Nézzünk pár példát: a hegyikerékpározás konferencián adható promóciós cikkek közé tartozhatnak újrafelhasználható vizes palackok, sportcélra tervezett vagy egyszerű, húzózsinóros hátizsákok, karabineres kulcstartók, stb. A kültér szerelmesei számára releváns promóciós cikkek közé tartozhatnak a hátizsákok, takarók, elsősegély-készletek, multifunkciós szerszámok, telefontöltők, stb. Ha a célcsoportunk hasznosnak tartja ezeket a reklámajándékokat, akkor használni fogják, ha használják, akkor többször és hosszabb ideig szem előtt lesz a márkánk üzenete.  
5.0 átlag 995 vélemény alapján
5.0 átlag
995 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
100% magyar
családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
Tanúsított
termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
ISO 9001:2015
2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Emissziómentes
irodaépület


Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.

Értékelés
Kedvencek
Bejelentkezés
Kosár
Bejelentkezés
PHP: 0,343s | SQL: 0,032s | 2025-07-05 08:39:00 | 
xs
sm
md
lg
xl
xxl