A promóciós cikkek hatékony
eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós
ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz
használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott
iparág szereplői számára, nem fogják elérni a hosszantartó reklámhatást.
Gondolkozzunk el: szem előtt tartottuk-e eddig az iparági különbségeket a
reklámajándék kiválasztása során?
Nézzünk
pár példát: a hegyikerékpározás konferencián adható promóciós cikkek közé tartozhatnak
újrafelhasználható vizes palackok, sportcélra tervezett vagy egyszerű,
húzózsinóros hátizsákok, karabineres kulcstartók, stb. A kültér szerelmesei
számára releváns promóciós cikkek közé tartozhatnak a hátizsákok, takarók,
elsősegély-készletek, multifunkciós szerszámok, telefontöltők, stb. Ha a
célcsoportunk hasznosnak tartja ezeket a reklámajándékokat, akkor használni
fogják, ha használják, akkor többször és hosszabb ideig szem előtt lesz a
márkánk üzenete.
5.0 átlag 1027 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.