Kedves Partnerünk!
Az oldal teljes körű használatához kérjük jelentkezzen be! Így láthatja az Ön személyes árait, kedvezményeit
valamint visszaigazolását és fizetési feltételeit.
Rendeléseit is könnyedén leadhatja a beállított céginformációkkal és szállítási címével. Amennyiben még nincs belépő kódja, kérjen ügyfélmenedzserétől!BejelentkezésÜzenet elrejtéseNe mutasd többet!
Több kerekasztal beszélgetésen, konferencián feltették már nekünk azt a kérdést, hogy azzal a tendenciával hogyan fogunk megbirkózni, hogy a cégek az ajándékozás helyett a jótékonykodnak, és az ügyfeleiket - ajándék adása helyett - erről a tényről informálják, azaz ezt teszik le a kommunikációjukban a társadalmi felelősségvállalás asztalára. Előre meg szeretném válaszolni a kérdést: nem félünk. Nem azért nem félünk, mert homokba dugjuk a fejünket és nem azért nem félünk, mert ez ne lenne egy létező jelenség, de nem gondoljuk azt, hogy az ajándékozás kiváltható a jótékonykodással és nem tapasztaljuk azt, hogy terjedne ez a gyakorlat. A reklámajándék továbbra is a marketing része, akár a PR célú, együttműködést megköszönő ajándékokra gondolunk, akár a reklámhordozó ajándékokra. Bármelyik cég lemondhat a marketing mixének az egyik eleméről és a rá szánt összeget jótékonykodásra fordíthatja, azonban kár ezt úgy kommunikálni, mintha egymást helyettesítő komponensei lennének a marketingünknek. A televíziós reklámköltésükről is lemondhatnának a cégek, ami sokkal nagyobb összeget jelentene, mint a reklámajándék, mégsem teszik, pedig a reklámajándék az ajándékot kapó munkahelyi asztalán, otthonában évekig is emlékeztetheti az ajándékot kapót a cégünkre, márkánkra. Egy példabeszéd, ami jól rávilágít arra, hogy MARKETING SZEMPONTBÓL mit jelent ez: A férj a 20. házassági évforduló napján hazaérkezik a feleségéhez és közli, hogy egy hajléktannak adta az évfordulóra szánt aranygyűrű árát. A feleség ennek nagyon örül, hiszen bebizonyosodott, hogy jól választott, rendes ember a férje, azonban nem lesz ott az ujján a gyűrű, ami élete hátralévő részének minden napján, minden percében a férjére emlékeztetné. Ezt a lehetőséget hagyja ki az a cég, aki nem él a reklámhordozó ajándékok adta marketing lehetőséggel. Cégünk olyan lehetőséget kínál, amellyel a reklámajándékon kommunikálhatják jótékonyságunkat. Ennek módjáról bővebben itt olvashat: http://reklamajandek.hu/sos
A tamponnyomás egy általánosan elterjedt nyomtatási technológia, amelyet elsősorban sík felületek utólagos dekorálására, nyomtatására használjuk a reklámajándék iparágban. Ez a technológia lehetővé…
Reklámajándékok nyomtatása szitázással. A szitanyomás egy kiváló emblémázási technológia, amely ideális megoldást kínál a reklámajándékok, pólók, vászontáskák, munkaruhák és egyéb textil anyagok…
A reklámajándékok fontos eszközei a vállalati marketingstratégiának, hiszen segítenek építeni a márkaismertséget és lojalitást. Ezen marketing eszközök közül kiemelkednek a hímzéssel dekorálható…
Gravírozás az egyik legkedveltebb emblémázási technológia, amivel fa, fém, üveg, kerámia, de akár műbőr, bőr, karton, szilikon termékeket dekorálhatunk céges logónkkal, vállalati üzenetünkkel. Nem…
A tömegmédia hirdetési felületeihez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb.) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó,…
Céges nyári ajándék ötletek Amikor közeledik a nyár, mindenki gőzerőkkel készül az olyan vidám szabadtéri tevékenységekre, mint a kerti grillezés, a strandolás, de a kirándulások és az utazások is…
Ki ne szeretne ajándékot kapni? Legyen akár üzleti partner, ügyfél, beszállító vagy kolléga, a férfiak éppúgy örülnek az apró figyelmességeknek, akár a hölgyek. A promóciós termékek ráadásul…
Mire vágynak a nők? Nem olyan nagy talány ez, mint ahogy sokszor képzeljük, legalábbis, ami az ügyfélajándékokat illeti. A hölgyeknél ugyan különösen fontosak az esztétikai szempontok, de emellett a…
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével beleegyezel a cookie-k használatába.
Cégünk nagykereskedés, csak cégeket és közületeket szolgálunk ki. A minimális rendelési értékhatár nettó 25 000 Ft.
Keresés a termékek cikkszámában, nevében, leírásában.
Cikkszám: PA477FG,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtProAct Női V-nyakú sportpóló, Fine Grey,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="proact-noi-v-nyaku-sportpolo-fine-grey--PA477FG--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt