Mind kinyit
Árakkal kapcsolatos kérdések
Tudtok-e árajánlatot adni olyan termékekre is, amelyek a webshopon nem szerepelnek?
Igen. Kérj tőlünk ajánlatot akkor is, ha nem találtad meg az adott terméket a webshopunkban. Megkönnyíted a dolgunkat, ha fotót mellékelsz és minden általad ismert információt megadsz az árajánlatkérésben.
Hasznosnak találod?
(0)
Miért éri meg weben rendelni?
Honlapon leadott rendeléskor a sávos kedvezményen túl további 2 % kedvezményt biztosítunk.
Hasznosnak találod?
(0)
A honlapon milyen árakat látok?
Bejelentkezés nékül listaárakat látsz,
bejelentkezve a saját engedményeddel csökkentett áraidat látod.
Hasznosnak találod?
(0)
Érdemes árajánlatot kérnem, vagy számolhatok a weben lévő árakkal?
A webáruházban mindig az aktuális, kedvezményes árakat látod a leggyakoribb emblémázási módok és a szokásostól nem nagy mértékben eltérő mennyiségi igény esetén. Árajánlatot akkor kell kérned, ha az emblémázás költsége az automata kalkulátorral nem kiszámolható: pl. több helyen kéred a feliratozást, egy modellből több színt rendelnél ugyanazzal a grafikával vagy a feltüntetett kedvezménysávokat meghaladó mennyiséget szeretnél rendelni.
Hasznosnak találod?
(0)
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Tudtok-e mintát mutatni a rendelés leadása előtt?
Kínálatunk nagy részéből rendelkezésre áll mintadarab (összesen kb. 6000 db minta), melyeket megállapodás szerinti időre ki lehet kölcsönözni. Amennyiben a minta nem kerül vissza hozzánk, kiszámlázzuk. Bemutatótermünkben a minták fele szabad polcon megtekinthető, kollégáink pedig a raktározott darabokat is készséggel előveszik.
Hasznosnak találod?
(0)
Van-e garancia a termékekre?
Termékeink nem kerülnek kiskereskedelmi forgalomba, mert csak cégek számára értékesítünk emblémázott reklámajándékokat. A hibás termékeket visszavesszük, cseréljük vagy jóváírjuk.
Hasznosnak találod?
(0)
Mely termékekre kell jogdíjat fizetni?
Az adattárolásra alkalmas termékek (pl. a pendrive) a magyar törvények értelmében, kapacitás függvényében jogdíjkötelesek. A jogdíjat nem tartalmazzák a webáruházunkban mutatott árak, azokat a rendelés visszaigazolásában fogjuk feltüntetni.
Hasznosnak találod?
(0)
Mely termékekre kell EPR-díjat fizetnem?
Az EPR-t az importőr vagy a belföldi gyártó fizeti meg, így neked mint végfelhasználó cégnek/viszonteladónak ez nem jelent további költséget, mi már belekalkuláltuk azt a termék árába.
Hasznosnak találod?
(0)
Hogyan fordulhat elő, hogy látszólag ugyanaz a termék eltérő cikkszámon, eltérő árakon szerepel a webshopon?
Több nagy reklámajándék-forgalmazó cégnek vagyunk kizárólagos forgalmazója Magyarországon, akiknek a kínálatában - különösen a legnépszerűbb termékek körében - átfedés lehet. Webáruházunkban akkor is megmutatjuk a termékeket, ha azoknak van alternatívája, mivel ezek a termékek minőségben és árban is eltérhetnek.
Hasznosnak találod?
(0)
Mi a különbség a CD és nem CD végződésű cikkszámú termékek között?
A legnépszerűbb termékeket közvetlenül Kínából szerezzük be, ezeket a cikkszám végén CD kóddal jelöljük. Átmeneti készlethiány esetén ugyanezek a termékek, azonos minőségben európai raktárról is beszerezhetőek magasabb áron.
Hasznosnak találod?
(0)
Emblémázással kapcsolatos kérdések
Hol láthatóak az emblémázási határidők? Mennyi idő alatt készül el a logózás?
Az elkészülési határidő sok tényezőtől függ: a mennyiségtől, a grafika rendelkezésre állásától, az adott technológiától és a szezonalitástól, ezért a webáruházban még nem mutatjuk a vállalt határidőt. A rendelés leadásakor egyeztess a határidőről az ügyfélmenedzsereddel.
Hasznosnak találod?
(0)
Készítetek az emblémázás előtt látványtervet?
Emblémázott rendelés esetén minden esetben készítünk látványtervet. Ennek elfogadása után kezdjük el a teljes mennyiség dekorálását. A látványterv elfogadása után már nincs lehetőség módosításra.
Hasznosnak találod?
(0)
Láthatok emblémázott mintát megrendelés előtt? Van ennek extra költsége?
Amennyiben szükséges, tudunk mintát készíteni. A látványterv és az emblémázatlan minta rendszerint elegendő biztosíték a végeredményre, de nagy mennyiségű, sokszínes dekorálás esetében magunk is szükségesnek tartjuk az emblémázott minta elfogadtatását. Ilyen esetben nem számítjuk fel a mintával kapcsolatos extra költségeket. Kis mennyiségű rendelés esetén a mintanyomás költségét felszámítjuk, ami az 1 darabra vonatkozó minden emblémzási költséget jelenti.
Hasznosnak találod?
(0)
Emblémáztok-e olyan terméket, amit nem nálatok vásároltunk?
Csak a Reklámajándék.hu-tól vásárolt termékek emblémázását vállaljuk, mert így az esetleges selejteket (emblémázási- vagy termékselejt) pótolni tudjuk. Szívesen ajánlunk emblémázóműhelyeket, akikkel közvetlenül meg tudod oldani az egyéb helyen vásárolt termékek feliratozását.
Hasznosnak találod?
(0)
Miért fordul elő az, hogy kevesebb emblémázott terméket szállítotok, mint a rendelt mennyiség?
Emblémázáskor minden egyes terméket kézbeveszünk, csomagolunk, alávetjük a nyomtatási eljárásnak. Ennek során az áru sérülhet, a kézbevett termék minőségi problémájára fény derülhet, illetve a nyomtatás során is előfordulhat emberi hiba. Ebben az esetben - ha a hibás darabot nem tudjuk azonnal pótolni, mert nincs belőle helyben raktárkészletünk - az alacsonyabb mennyiség lesz kiszállítva és számlázva. Amennyiben pontos mennyiséget szeretnél megkapni, azt kérjük jelezd a kollégánknak a rendelés leadásakor. Ez pótlás esetén csúszást okozhat a szállítási határidőben.
Hasznosnak találod?
(0)
Vásárolhatok-e emblémázás nélkül?
Igen, vásárolhatsz emblémázás nélkül is, de ha nem reklámajándékozási célra vásárolsz, hanem kiskereskedelmi forgalomba szeretnéd hozni a termékeket, akkor az ezzel kapcsolatos törvényi kötelezettségek téged terhelnek.
Hasznosnak találod?
(0)
Hol lehet feltölteni az emblémát?
A webáruházban a termék kosárba tétele után lehet feltölteni a fájlt.
Hasznosnak találod?
(0)
Lehet színesen gravírozni?
A gravírozás során a termék legfelső rétegét
véssük
le hagyományos- vagy lézertechnológiával. A gravírozott felület színét a felső felület alatti anyag színe határozza meg. A gravírozás - a többi technológiától eltérően - nem nyomtatás, így szín sem kérhető.
Hasznosnak találod?
(0)
Mi a különbség a szitázás és a tamponnyomás között?
A tamponnyomással enyhén ívelt felületekre kis nyomatot lehet készíteni. Vékony vonalas, aprólékos grafikákat is szépen ki lehet nyomni ezzel az eljárással. Szita- és traszfernyomással textilekre lehet nyomni akár A4 méretnél nagyobb emblémát is. Az összes technológiáról itt tudsz tájékozódni:
EmblémázásrólHasznosnak találod?
(0)
Mennyi idő kell a fém termékek száradásásához tamponnyomás esetén?
Fém termékek tamponnyomása után a terméket nem csomagoljuk azonnal vissza, mert a nyomatnak 4-5 nap száradásra van szüksége a tartósság érdekében. Az azonnal visszacsomagolt, tamponnyomott fém termékről a nyomat könnyen ledörzsölhető.
Hasznosnak találod?
(0)
Az UV technológia miben más, mint a tamponnyomás?
Az összes technológiáról itt tudsz tájékozódni:
EmblémázásrólHasznosnak találod?
(0)
Mosogatógépállóak-e az emblémázott bögrék?
A kerámiabögrék dekorálása mosogatógépálló. A dekorálás magastűzű égetéssel, 800 fokon történik porcelánra és kerámiára. A festék rögzül a termék anyagában, de a Pantone színek pontosságát nem tudjuk garantálni. Elkészülési ideje hosszabb, mint az alacsony hőfokú égetésé. Főként csészéknél és belső emblémázásoknál alkalmazzuk.Az alacsony hőfokú égetés 180 fokon történik, ebben az esetben védőlakkal rögzítjük a nyomatot. Ugyanez az eljárás kerámián, porcelánon, üvegen túl fémre is alkalmazható. A Pantone színek helyessége garantált (kivéve bizonyos fém termékek esetében). Az összes technológiáról itt tudsz tájékozódni:
EmblémázásrólHasznosnak találod?
(0)
Mindenképpen szükség van vektoros grafikára az emblémázáshoz?
A minőségi emblémázáshoz elengedhetetlen, hogy az emblémát, grafikai anyagot vektorgrafikus formátumban töltsd föl vagy küldd el (.cdr, .ai, .eps vagy az ezekből készített .pdf). Nem direktszín-nyomás (azaz négyszínkolor nyomat) esetén kérjük, legalább 300 dpi felbontású, színhelyes (.jpg, .tif, .psd, .gif) fájlt adj.
Hasznosnak találod?
(0)
Szállítási határidővel kapcsolatos kérdések
Anonim csomagküldés létezik nálatok?
Igen, a GLS-sel együttműködve tudunk anonim csomagokat küldeni. Kérjük, a rendelés leadásakor jelezd az igényedet az ügyfélmenedzserednek.
Hasznosnak találod?
(0)
Hogyan tudom átvenni az elkészült termékeket?
A termékeket személyesen is átveheted árukiadónkban munkanapokon 8.00 -18.00 óra között, vagy futárszolgálatot bízunk meg a kiszállítással, amelynek költsége a csomagok számától és a rendelés értékétől függ.
Hasznosnak találod?
(0)
Honnan tudom meg, hogy van-e raktárkészlet egy termékből?
Webáruházunkban a kiválasztott termékre kattintva a KÉSZLET INFÓ mezőben kiírjuk a raktárkészlet aktuális állását. Az adatokat óránként frissítjük.
Hasznosnak találod?
(0)
Webáruházas kérdések
Rendelés leadásához kell-e regisztrálnom?
Rendelés leadásához nem kell
regisztrálni, de ha online szeretnéd követni a rendelésed státuszát, akkor tedd meg.
Hasznosnak találod?
(0)
Hogyan kérhetek árajánlatot a webshopban?
A webshopon a kiválasztott terméknél írd be a kért mennyiséget, add meg az emblémázási információkat és már látod is az árat.
Hasznosnak találod?
(0)
Lehet-e online bankkártyával fizetni?
A rendelés végösszege sok tényezőtől függ: a webes megrendeléshez képest változhat pl. az emblémázás és a termékek rendelkezésre állása miatt is. A rendelés leadásakor ezért még nem szeretnénk előre utalást kérni, csak a megrendelés véglegesítése után, az ügyfélmenedzser által kiállított számla alapján.
Hasznosnak találod?
(0)
Hogyan tudok regisztrálni a webshopon?
Webáruházunk jobb felső sarkában a
Bejelentkezés gombra kattintás után látod a
Regisztrációs linket. A megadott adatokat kollégánk ellenőrizni fogja, és aktiválja a vásárlói fiókodat.
Hasznosnak találod?
(0)